Koninginnedag! - Reisverslag uit Río, Griekenland van Ramona Brugman - WaarBenJij.nu Koninginnedag! - Reisverslag uit Río, Griekenland van Ramona Brugman - WaarBenJij.nu

Koninginnedag!

Door: Ramona

Blijf op de hoogte en volg Ramona

30 April 2009 | Griekenland, Río

Koninginnedag kunnen we hier niet echt vieren natuurlijk, we hebben geen oranje kleren, een vlag of tompoucen bij ons, helaas.

We hebben vandaag een erg praktische dag gehad. De Finse studenten hebben de hele dag geregeld.
We hebben veel natuur/scheikundige proefjes gedaan, erg leuk en veel verschillende werkvormen, heel leerzaam en je doet er veel inspiratie bij op!

Waarschijnlijk kunnen we vanaf morgen voor €1,- een lunch of diner krijgen in de mensa hier. We zijn nog in afwachting van de pasjes, maar het is natuurlijk wel lekker cheap!

Het weer is gelukkig al een stuk beter dan eerst. Het is lekker zonnig en warm. Helaas kan ik mijn jurkjes nog niet aan, omdat ik nog geen goede schoenen eronder heb. Ik heb wel lekker sandalen met hakjes aan, maar die zijn niet zo fijn als je er 40 minuten bergopwaarts op naar school moet lopen.
Maargoed, we gaan vast nog een dagje shoppen en dan ga ik op zoek naar charmante platte schoentjes voor onder mn jurkjes :)

Gisteravond was het trouwens erg gezellig, er zijn twee halve kilo's (zo noemde de oude griekse serveerster een halve liter) wijn doorheen gegaan en Kim en ik hebben een zeer boeiend gesprek gehad met een Roemeense jongen over allerlei serieuze opdrachten, was echt heel leuk! Ik denk dat we vaker wat gaan drinken beneden, goeie kans om te socializen!

Dat was het weer even tot nu toe, morgen zijn we vrij en dan gaan we wat sightseeing doen. Zaterdag ben ik weer op de universiteit, dus dan komt er waarschijnlijk wel weer een blogje :)
Tot dan!

xx
Ramona

• 30 April 2009 - 19:36

Tholen:

Vandaag zoals gezegd een terrasje gedaan en tussendoor een klein stukje kunstroute(1 lokatie:) )
    zoals gezegd een terrasje en een lekker stukje gegeten en een relaxte dag gehad. Uiteraard wel een domper op het gebeurde in Apeldoorn maar goed dit zal zijn loop nog wel hebben en ik verwacht dat het ook wel internationaal nieuws is.
    Afin we gaan nog ff bankhangen en dan weer maar slapen om morgen de opgemaakte centjes weer terug te verdienen. Morgen een vrije dag voor jou dus veel lol maken en lekkere loopschoenen kopen

Kus Pa Ma en Maik

Oh ja en een kopje van Vera

• 01 Mei 2009 - 10:30

Linda:

heej

k dacht ik zal ook is een berichtje achterlaten! klinkt echt hartstikke leuk!! lekker weer, vrije tijd, socializen:P shoppen... tis beter dan hier:P Laat je als je weer terug bent wat foto's zien?

Nog heel veel plezier!!

xxx Linda