Weer in Nederland - Reisverslag uit Tholen, Nederland van Ramona Brugman - WaarBenJij.nu Weer in Nederland - Reisverslag uit Tholen, Nederland van Ramona Brugman - WaarBenJij.nu

Weer in Nederland

Door: Ramona

Blijf op de hoogte en volg Ramona

15 Mei 2009 | Nederland, Tholen

Hoihoi!

Ik ben inmiddels weer aangekomen in Nederland.
Woensdagmiddag zijn we na een gezamenlijke lunch in de mensa nog heerlijk naar het strand geweest. Heb samen met David gesnorkeld en schelpen opgedoken, was erg leuk! Daarna ook nog beachvolleybal gespeeld en 's avonds gepicknickt met een groepje.
Verder nog wat gedronken, de sfeer was echt klote doordat iedereen er tegenop zag om naar huis te gaan de volgende dag. Ik ben samen met Annelies, Kim, David en Tudor nog richting het strandje gelopen waar we op een piertje aan het water hebben gezeten en nog wat gepraat hebben en naar de sterren hebben gekeken.
Toen kwam het afscheid. Ik kon mezelf nog net in bedwang houden wat huilen betreft, maar toen ik Radka een knuffel gaf en zij begon was ik ook niet meer te stoppen.
Uiteindelijk had zelfs Clemens tranen in z'n ogen!
Heb 's avonds nog even met Sven gebeld en ben toen maar gaan slapen.
De volgende dag zouden we er om 8 uur uit gaan. Ik was om 10 over 6 al wakker en hoorde iedereen inpakken, douchen enzo en kon daardoor niet meer slapen. Ben om half 7 ons balkon opgegaan en heb daar van de zonsopgang genoten. Ik riep wat naar Radka op een ander balkon en daardoor werd Kim wakker. Samen hebben we Clemens, David en Andy om 6.45 zien vertrekken. We besloten daarna maar om aan te kleden en naar beneden te gaan. Kim en ik hebben op het strandje gezeten en thee gedronken. Daar hebben we de Lithuanians nog uitgezwaaid en vervolgens Radka en Petra. Binnen hebben we nog afscheid genomen van Kalevi en Juho en de Roemenen en daarna hebben we met z'n 3en ontbeten samen met René, Stefan, Felix, Martina en Birgit. Precies met dezelfde mensen waarmee we begonnen zijn toen we aankwamen :)

Na het eten afscheid genomen van de Duitse heren en toen waren wij aan de beurt. Martina en Birgit zijn met de taxi meegereden naar de long distance bus terminal, waar we afscheid hebben genomen.
Onze bus vertrok om 11.30 naar Athene, waar we om 14.00 uur arriveerden.
Vervolgens met de bus naar het vliegveld, waar we tegen 15.45 aankwamen.
Toen we het vliegveld binnenliepen was de eerste die we zagen Andreea! Dat betekende dus dat de Roemenen nog op het vliegveld waren. Daar hebben we nog een tijdje bij gezeten en we hebben hun bij de douane uitgezwaaid. We hadden van hun gehoord dat de portugese meisjes ook nog op het vliegveld waren, die hebben we daarna opgezocht.
Met hen hebben we even zitten kletsen en daarna zijn we wat gaan eten. Zij zouden gaan inchecken en ons daarna opzoeken, maar dat was een beetje mislukt. We hebben nog even met z'n 3en buiten gezeten en daarna hoorden we van Maaike en Sofie (die dezelfde vlucht als ons hadden) dat Sofie's portemonnee in Athene was gestolen. We besloten toen maar alvast in te checken en bij de gate op hun te wachten.
We hebben nog wat tax-free shopping gedaan en daarna langs de douane, waar ik grondig gefouilleerd werd, omdat het poortje op het metaal in mn bh afging. Mijn laptop werd ook uitgebreid gecontroleerd. Hij moest uit de tas, scherm op en en werd helemaal nagekeken. Stelletje idioten :P

Nouja, bij de gate kwamen we de portugese meiden weer tegen, want die vertrokken bij dezelfde gate als wij. We hebben daar nog afscheid van elkaar genomen en zijn daarna gaan wachten op onze vlucht, die zo'n 20 min vertraagd was. ('s morgens was er een staking geweest, dus veel delays en cancellings).
Heb met Kim nog wat backgammon gespeeld en we hebben de kersen van Maaike en Sofie opgegeten.

Tijdens de vlucht gelukkig weinig bijzonderheden. Weinig turbulentie enzo.
Heb in het vliegtuig lekker gelezen en foto dvd's gebrand voor kim & annelies.

Op het vliegveld iedereens familie gezien (de kindjes van Sofie zijn lieeef!) en afscheid genomen.

Heb vannacht in Tholen geslapen, mn ma vond het zo zielig dat ik anders gelijk helemaal alleen thuis zou zijn (Sven komt vannacht terug uit Turkije).
In Tholen nog even cadeautjes gedaan en daarna om half 3 naar bed gegaan.
Nu weer een fatsoenlijk ontbijt met BRUIN brood gehad :D
Straks ga ik naar Roosendaal en dan uitpakken en heel veel wassen :P

Dat was mijn blog voor zover dan.
Vind het echt leuk dat iedereen hem heeft gelezen en dat ik zo veel reacties heb gehad! Bedankt daarvoor!

Tot de volgende reis! :)

Liefs,
Ramona

  • 15 Mei 2009 - 10:17

    Jeroen:

    Was tof om je ervaringen te lezen! En jij ook weer veel mooie herinneringen rijker!

  • 15 Mei 2009 - 10:45

    Daph:

    Jeeej, je bent er weer!

    Ook wel weer een beetje jammer voor jou natuurlijk ;) Maargoed, gelukkig maar dat het zo leuk was!

    xx

  • 15 Mei 2009 - 15:30

    Ilona:

    Fijn dat de reis zo goed is bevallen! En gelukkig dat er thuis een Sven op je wacht;)

    x

  • 17 Mei 2009 - 09:39

    Renée:

    Heej meis!

    Ik heb echt genoten van al je verhalen, al waren er van mij niet zoveel reacties te lezen ;) Echt heerlijk hoe je alles hebt kunnen beschrijven, door jou verhalen zou ik willen dat ik er zelf bij was geweest :) Hopelijk zie ik je bruine zelf snel weer, het is al weer te lang geleden ;)

    Kusje!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Tholen

IP EFEU

Recente Reisverslagen:

15 Mei 2009

Weer in Nederland

13 Mei 2009

Bijna naar huis :(

11 Mei 2009

Birthday!

08 Mei 2009

Shopping!

07 Mei 2009

Kort bericht
Ramona

Actief sinds 08 April 2009
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 14265

Voorgaande reizen:

20 Juli 2014 - 15 Augustus 2014

Vietnam

04 Mei 2010 - 12 Mei 2010

New York

15 November 2009 - 22 November 2009

Istanbul

26 April 2009 - 14 Mei 2009

IP EFEU

Landen bezocht: