Kleine update - Reisverslag uit Río, Griekenland van Ramona Brugman - WaarBenJij.nu Kleine update - Reisverslag uit Río, Griekenland van Ramona Brugman - WaarBenJij.nu

Kleine update

Door: Ramona

Blijf op de hoogte en volg Ramona

29 April 2009 | Griekenland, Río

Gisteravond zijn we gezellig met de hele groep uit eten geweest, mijn engels wordt steeds vloeiender en zelfs het duits spreken gaat me aardig goed af!

Toen we terug liepen van het restaurant naar het hotel begon het te regenen en niet zo zachtjes ook. We waren drijfnat en samen met wat Roemeense jongens, een Duitse jongen en een paar Oostenrijkse meisjes heb ik even een duik in zee genomen. Onder het mom van 'we waren toch al nat, dus laten we nog even de bikini aantrekken'.
Ik kan dus al zeggen dat ik in Griekenland in zee ben geweest.
Okeee, ik stond nog niet tot mn knieën in het water omdat er veel stenen lagen en mn voeten ontzettend pijn deden, maar ach, ik ben in zee geweest!

Vannacht gelukkig goed geslapen, echt heel vast en het weer is vandaag een stuk beter. Volop zon en warmte!

xx
Ramona

• 29 April 2009 - 15:41

Tholen:

Hoi hoi,
    Hier alles ook goed. Het weer is lekker en we gaan een zonnige koninginnedag tegemoet. Lekker de kunstroute doen en een biertje op het terras pakken. Kortom ff relaxen na hard werken. zwemmen zoals bij jou zal alleen in het zwembad mogelijk zijn morgen want het buitenwater is nog te koud

Dikke kus van Pa Ma en Maik

• 30 April 2009 - 10:31

Ramona:

Fijn dat het goed weer is met Koninginnedag. Wij hadden het plan om het Wilhelmus zingend de klas in te komen, maar daar hebben we toch maar vanaf gezien.
    Jammer dat ik de kunstroute mis!

xx