Shopping! - Reisverslag uit Río, Griekenland van Ramona Brugman - WaarBenJij.nu Shopping! - Reisverslag uit Río, Griekenland van Ramona Brugman - WaarBenJij.nu

Shopping!

Door: Ramona

Blijf op de hoogte en volg Ramona

08 Mei 2009 | Griekenland, Río

Hoi allemaal!

Gisteren zijn we gaan shoppen. We besloten om 12.00 de uni te verlaten en lekker Patras in te gaan. We waren met z'n 6en. Annelies, Kim, Birgit, Martina, Tudor en ik.
Er zijn veel leuke winkels, maar ook veel die erg prijzig zijn.
Ik heb maar één shirtje gekocht (voor 6 euro, goed he!) en een cd van Firewind (griekse band, dus cd in greece gekocht! :D)
Tussen 14.00 en 17.30 waren de meeste winkels dicht (soort siësta), dus we moesten die tijd door zien te komen. We zijn naar de haven gelopen, daar zijn we lekker op een soort grote blokken gaan liggen in het zonnetje. Heb daar zelfs nog een beetje liggen slapen, tot Martina me begon te kietelen onder m'n voeten :P Ben aardig bruin geworden.
Zo tegen etenstijd gingen Martina en Brigit terug naar het hotel. Tudor bleef nog tot half 8 en wij hebben ruim een uur later de taxi terug gepakt.
We hebben nog lekker wat gegeten en gedronken bij Starbucks 's avonds en waren rond 9 uur terug in het hotel.

Eerst zijn we ons maar even gaan afspoelen (zonnebrandcrème plakt!), daarna zijn we nog even naar beneden gegaan, waar we een liquor-party hadden. De nachtportier van het hotel had een paar traditionele griekse likeuren meegebracht die we mochten proeven. Was erg leuk, maar ik was niet weg van de drankjes. Had gelukkig ook een flesje water bij me :P

Vanmorgen ging de wekker en we hadden niet zo'n zin om eruit te gaan. Hebben dus lekker op ons gemakje gedaan, half uurtje langer blijven liggen enzo :P
Ik wilde vandaag erg graag m'n nieuwe jurkje aan, want het is erg warm! Heb alleen gisteren geen platte schoentjes voor eronder kunnen vinden, dus heb vandaag toch maar mn sandalen met hakjes aangedaan. En nu doen mn voeten zeer.
Ben blij dat ik mn teenslippers nog in mn tas heb gestopt.

We gaan vandaag een auto huren voor 2 dagen. Morgen gaan we naar Korinthe, Mykene en Nafplio, zondag gaan we naar Olympia.

Ohja, en morgen ben ik jarig! Daar moet ik ook nog even wat voor gaan regelen, iets van een traktatie ofzo. Heb alleen nog geen flauw idee hoe of wat. Een soort Hema met lekkere taarten kennen ze hier niet :P
Maargoed, ze hebben al gezegd dat ze overal voor me gaan zingen morgenochtend. Bij het ontbijt, in Korinthe, in Mykene, in Nafplio enz. En dan steeds als er veel mensen bij zijn en dat iedereen mee gaat zingen. Schaam me nu al dood :P Maargoed, het is wel heel lief van ze :) Denk dat het een leuke dag gaat worden!

Ik ga nu even nog proberen op te letten bij de zeer natuurkundige les van prof. Ioannidis.
David en Tudor leggen me het vamiddag hopelijk weer in Jip-en-Janneke-taal uit :P
Vorige keer snapte ik de kern van de lecture van 3 uur in een kwartier, ze kunnen dus goed uitleggen :D

Sven is gisteravond veilig geland in Istanbul en zal vandaag de stad gaan bekijken denk ik.

Er staan weer nieuwe foto's op picasa!

Kus
Ramona

  • 08 Mei 2009 - 09:13

    Milou:

    Heyy Ramaona,

    Zo te lezen heb je het prima naar je zin daar!
    Ik lees iedere keer je blogs, vind het erg leuk om te lezen wat je allemaal mee maakt!.
    Alvast GEFELICITEERD met je verjaardag!!!!
    Fijne tijd nog daar!

    Liefs
    xxx Milou

  • 08 Mei 2009 - 15:25

    Caroline:

    Hey meis,

    Ik lees dat je het super naar je zin hebt in Griekenland! Lijkt me echt ontzettend leuk wat je daar allemaal beleeft!!

    Maak er morgen een hele leuke dag van hé en alvast gefeliciteerd : )

    Veel liefs Caroline

  • 08 Mei 2009 - 19:12

    Simone:

    He Lieverd,
    Wat leuk om je berichtjes steeds te kunnen lezen. Je hebt het er echt leuk hè? Fijn! Morgen wordt je 21:) Wel speciaal om dat in Griekenland te vieren hè? Ik hoop dat je een hele leuke dag zult hebben en ik ga je morgen natuurlijk wel even bellen.
    Kus, Mama

  • 09 Mei 2009 - 12:13

    Elze:

    Hey Jarige JET!!

    Gefeliciteerd. Apart zeg, dat je het in Griekenland kunt vieren. Wat heb je getrakteerd??
    Nog 5 dagen, gaat snel zeker (als je het leuk hebt!)?

    Veel plezier nog!
    xx, Elze

  • 09 Mei 2009 - 15:49

    Berber:

    Hey Ramona,
    Als eerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

    Aan de foto's te zien is het wel mooi daar. Wat ik erg grappig vind is dat Annelies bij mij op de middelbare school heeft gezeten. Ze zat in het zelfde examenjaar. Ik ken haar verder niet zo goed maar wel grappig dat ze nu bij jou zit.

    Nog veel plezier daar en ik spreek je!
    Doeg x Berber

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Río

IP EFEU

Recente Reisverslagen:

15 Mei 2009

Weer in Nederland

13 Mei 2009

Bijna naar huis :(

11 Mei 2009

Birthday!

08 Mei 2009

Shopping!

07 Mei 2009

Kort bericht
Ramona

Actief sinds 08 April 2009
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 14260

Voorgaande reizen:

20 Juli 2014 - 15 Augustus 2014

Vietnam

04 Mei 2010 - 12 Mei 2010

New York

15 November 2009 - 22 November 2009

Istanbul

26 April 2009 - 14 Mei 2009

IP EFEU

Landen bezocht: