Dnsdag 17 november - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Ramona Brugman - WaarBenJij.nu Dnsdag 17 november - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Ramona Brugman - WaarBenJij.nu

Dnsdag 17 november

Door: Ramona

Blijf op de hoogte en volg Ramona

18 November 2009 | Turkije, Istanbul

Ho allemaal!

Vandaag hebben we een hele drukke dag gehad.
We zouden naar het Topkap-pales gaan, maar dat bleek bj aankomst dcht.
Daarom maar besloten om het programma van de jongens vandaag te draaen.

We zjn met een stoomboot (1,5 uur varen) naar een van de Prnsenelanden geweest. Daar hebben we mountanbkes gehuurd. Ze zouden goed moeten zjn, maar Björn z`n fets begaf het. Het was ontzettend stel, dus na een half uurtje zjn we met een deel van de groep maar weer teruggefetst en wat gaan eten. Een klener deel van de groep s nog verder gefetst.
Om half 6 hadden we de boot weer terug en daar ontmoetten we va Rob en Bernard een groep Turkse jongens de op een soort hgh school zaten her. We hebben verder nog veel gezongen op de boot.

Eenmaal op het vasteland zjn we naar Taksm gelopen, van waarut je goed kunt wnkelen. Hele stele straten omhoog zeg!

Vandaag dus genoeg gesport voor de komende 3 weken! (Maak je net druk Ilona, k ga gewoon mee volgende week hoor!)

We hebben nog wat gegeten bj de PzzaHut en daarna nog gewnkeld. Heb al een cadeautje voor Sven gekocht!

Rond half 11 waren we terug n het hotel en nu ztten we met nog een paar mensen wat te drnken en te kaarten.
Ik ga er dus gezellg weer bj ztten. Morgen kan k waarschjnljk nks schrjven. omdat we morgenavond met de bus naar Edrne vertrekken. We slapen daar op de campus van de unverstet en donderdag zjn we de hele dag n Edrne. Msschen donderdagavond en anders vrjdag dus weer een berchtje!

Lefs,
Ramona

• 18 November 2009 - 11:35

Caroline:

Hey Ramoon,

Ben je weer eens lekker op reis;), ben wel een beetje jaloers hoor hier achter mn laptopje voor school:(haha
    Heel veel plezier hé!

Xx Caroline

• 18 November 2009 - 18:31

Hallo Allemaal:

wat een leuke dingen doen jullie, vooral op het shoppen zijn Lotte en ik jaloers.....
    have fun...
    Carli