De eerste dag zit er al bijna op - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Ramona Brugman - WaarBenJij.nu De eerste dag zit er al bijna op - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Ramona Brugman - WaarBenJij.nu

De eerste dag zit er al bijna op

Door: Ramona

Blijf op de hoogte en volg Ramona

26 April 2009 | Griekenland, Athene

We zijn vanmiddag in Athene geweest, wat een leuke stad, maar wel ontzettend toeristisch.
We zijn eerst naar het metrostation gegaan waar we met Kelly en haar moeder en zusje hadden afgesproken. Vanuit daar zijn we over de Monastiraki gelopen, één grote souvenirmarkt. Ook hier veel nep-merktassen/zonnebrillen etc.
Vanuit daar doorgelopen naar de Akropolis, die we hebben beklommen. Het was echt ontzettend mooi om te zien, maar helaas stond de helft in de steigers. En wat een uitzicht heb je daarboven! Athene is echt ontzettend groot!

Na de Akropolis zijn we nog wat gaan drinken op een heel duur terras (thee kost €4,-!) maar we hadden er wel uitzicht over de Akropolis.

Na het terras zijn we teruggelopen naar het metrostation, we hebben nog een lief cadeautje van Kelly en haar moeder&zusje gekregen. Een olijfzeepje met een grieks magneetje, echt leuk!
Nu zitten we lekker in het hotel, even uitrusten en het een en ander opschrijven.
Zometeen gaan we nog eventjes ergens wat eten en daarna vroeg naar bed denk ik. Morgen doen we nog een half dagje Athene en dan vertrekken we tegen een uur of 4 naar Patras waarschijnlijk.

Dat was het wel voor vandaag.
De groetjes uit Athene!
Ramona

• 26 April 2009 - 20:57

Daphne:

Heee,

zoals ik al had gesmst was het me dus ontgaan dat je vandaag al wegging! Sorry :(

3 weken naar Griekenland, 'voor school' jaja :P Ik zie groen van jaloezie! Veel plezier en geniet ervan, we moeten snel weer wat afspreken als je terug bent ;)

xx

• 27 April 2009 - 08:28

Sven:

Hey lieverd!

Hopelijk was de thee wel lekker. Ik heb thuis een goedkoper bakje thee op :P

Veel plezier vandaag en ik hou van jou!

• 27 April 2009 - 12:29

Ilona Wevers:

Hey Ramona!

Fijn dat je het goed naar je zin hebt. Mis je Sven nog niet?:P.
    Als je terug bent, moeten we maar een keer afspreken dat je de foto's een keer komt laten zien. Mijn ouders zijn ook van plan naar Athene te gaan, en die waren al benieuwd hoe de stad was!

Groeten, Ilona

• 28 April 2009 - 13:53

Ramona Brugman:

Thee smaakte prima gelukkig! Er zat zelfs een klein koekje bij :P

Ilona, is goed, maar dan maak ik eerst een selectie, want nu na 3 dagen heb ik al zo'n 100 foto's :P