Bijna vertrekken! - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Ramona Brugman - WaarBenJij.nu Bijna vertrekken! - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Ramona Brugman - WaarBenJij.nu

Bijna vertrekken!

Door: Ramona

Blijf op de hoogte en volg Ramona

25 April 2009 | Nederland, Roosendaal

Nou, het is bijna zo ver!
Ik heb er best wel zin in, maar vind het ook niet zo leuk dat ik nu ik net samenwoon gelijk 3 weken weg ga...

Alles is bijna ingepakt, ik heb alleen nog wat ruzie met de kilo's in mijn koffer en handbagage.
Misschien toch nog een paar schoenen ofzo lozen :)

We vertrekken vannacht rond kwart voor 4 richting Brussel. Onze vlucht vertrekt om 6.30.

Het plan voor de komende dagen is als volgt:
Zondag zijn we in Athene, daar krijgen we een rondleiding van een vriendin (en haar moeder) van het broertje van Annelies.
Maandag vertrekken we vanuit Athene met de bus naar Patra, waar we de rest van de tijd zullen verblijven. Het is een busreis van 3 uur, dus ik heb maar wat leesvoer meegenomen :)

Meer weet ik op dit moment niet te vertellen, ik ga nog eens opnieuw inpakken en kijken wat ik thuis kan laten :)
Ik hoop dat ik daar een internetverbinding kan krijgen, zodat ik jullie op de hoogte kan houden!

Liefs,
Ramona

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Roosendaal

IP EFEU

Recente Reisverslagen:

15 Mei 2009

Weer in Nederland

13 Mei 2009

Bijna naar huis :(

11 Mei 2009

Birthday!

08 Mei 2009

Shopping!

07 Mei 2009

Kort bericht
Ramona

Actief sinds 08 April 2009
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 14275

Voorgaande reizen:

20 Juli 2014 - 15 Augustus 2014

Vietnam

04 Mei 2010 - 12 Mei 2010

New York

15 November 2009 - 22 November 2009

Istanbul

26 April 2009 - 14 Mei 2009

IP EFEU

Landen bezocht: