Mijn reisdagboek - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Ramona Brugman - WaarBenJij.nu Mijn reisdagboek - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Ramona Brugman - WaarBenJij.nu

Mijn reisdagboek

Door: Ramona

Blijf op de hoogte en volg Ramona

08 April 2009 | Nederland, Roosendaal

Hoi allemaal!
Zoals een aantal van jullie al weten, ga ik binnenkort voor 3 weken naar Patras, Griekenland voor school.
Ik ga daar een intensive programme doen over duurzame ontwikkeling.

Het leek me leuk om hiervan een reisdagboek bij te houden, tegen die tijd zal ik dan ook regelmatig een update van mijn reis proberen te plaatsen.

xx
Ramona

• 14 April 2009 - 20:21

Elles Matthijssen:

Heej,
    Supergrappig! haha..Wel gaaf dat je zo'n programma gaat doen!
    Veel plezier en suc6! en ik lees wel hoe t je afgaat dan!;)
    xx

• 14 April 2009 - 20:57

Cappy1101:

Hey meissie, leuk idee. zo kunnen we je thuis allemaal volgen. ik heb me al aangemeld:)Dikke kus van de thuisblijvers

• 15 April 2009 - 07:28

Laurien:

He,
    Super dat je mee gaat doen! Wel lekker duurzaam trouwens, zo'n congres helemaal in Griekenland ;) Heel veel plezier in ieder geval, ik zal je berichtjes bijhouden :)
    Liefs

• 15 April 2009 - 16:57

Moniek:

Hey wat leuk, wilde je net bellen of je zin had om iets te gaan doen, maar dat moet dan even wachten tot je terug bent

fijne tijd en ik ben benieuwd

• 15 April 2009 - 18:25

Caroline:

Hey Ramoon,

echt super dat je naar Griekenland gaat! Heel veel plezier en ga al je verhalen volgen....

Xx