Bijna naar huis :( - Reisverslag uit Río, Griekenland van Ramona Brugman - WaarBenJij.nu Bijna naar huis :( - Reisverslag uit Río, Griekenland van Ramona Brugman - WaarBenJij.nu

Bijna naar huis :(

Door: Ramona

Blijf op de hoogte en volg Ramona

13 Mei 2009 | Griekenland, Río

Hoi allemaal!

De laatste blog voor ik weer thuis kom, helaas :(

Maandag eerst naar school geweest, we waren gelukkig op tijd klaar, dat is ook de reden dat ik toen geen tijd meer heb gehad om de foto's op picasa te zetten. Ga straks weer een poging wagen.
's Middags ben ik lekker naar het strand geweest, beetje gelezen en gezwommen, hele gave snorkelervaring gehad! De bodem ligt dicht bij het strand vol met stenen, waar uiteraard vanalles onder leeft. Heb een kleine anemoon gezien, visjes, krabbetjes etc. De vissen komen eropaf als je die stenen gaat omdraaien omdat daar hun voedsel onder zit. Ik pakte een krabbetje en gooide het in het water omhoog. Kwam een vis die hem opvrat, erg leuk om te zien :D
's Avonds heb ik gezellig beneden wat gedronken. Was heel erg gezellig en ben erg lang blijven zitten. Clemens en ik waren de laatsten die naar boven gingen... om half 4 :O
Hoe ik heb heb volgehouden weet ik nog steeds niet, zal het lekkere weer en de wijn/ouzo wel zijn.

Gisteren heb ik een dagje vrijaf genomen. Ik moest nog naar Patra voor een souvenir voor Sven, want dat kon ik nergens vinden. Ben samen met Sofie gegaan en dat was erg gezellig!
Daarna zijn we naar het strand gegaan, waar we Martina, Birgit, Elisabeth, Sabrina, Radka en Petra troffen. Later kwam Andy er ook nog bij. Lekker in de zon gelegen, gelezen en gezwommmen/gesnorkeld. Deze keer heb ik ook heel veel zee-egels gezien!
's Avonds hebben we een barbeque georganiseerd, we waren met 29 man. Was ontzettend gezellig en het eten was heel goed verzorgd door het lieve vrouwtje van het restaurant!
Iedereen wilde ook nog met haar op de foto en ze was zo enthousiast, echt leuk! Ze heeft ons ook de Sirtaki nog geleerd!
We hebben allerlei dansen gedaan, heb een Roemeense dans geleerd en wij hebben Clemens de Kabouter Plopdans geleerd :P

Kim en ik gingen om 2uur naar boven. Net voor we onze kamer binnen gingen zegt ze ineens: "Wauw, eigenlijk is jouw neus wel heel erg bruin!".
Slappe lach alom! :P
Toen hoorden we iemand bij de lift, dus wij heel zachtjes gaan gluren, komt het hoofd van Lucian ineens om de hoek, weer slappe lach.
En Lucian maar foto's van ons nemen, ik met een fles drank in mijn handen, geeft ook niet echt een goed beeld :P
Nouja, daarna nog samen tanden gepoetst (ja, Lucian kwam gezellig bij ons tandenpoetsen, dat was een enge ervaring, die gozer kan bekken trekken daar word je bang van:P)

Nu zit ik voor de laatste dag op de uni, vanmiddag gaan we lekker naar het strand en vanavond nog uit eten en misschien naar het optreden van een koor waarvoor Martina is gevraagd te komen zingen. En waarschijnlijk ga ik ook nog wel wat drinken beneden. Ohja, en ik moet ook nog ergens een keertje inpakken, even zien wanneer ik dat ga doen :P

Ik wil in ieder geval nog niet naar huis, maar er zit niks anders op helaas...
Terug naar het gewone leven helaas, kan wel aan dat Griekse tempo wennen :P

Bedankt allemaal voor het lezen van mijn blog en alle reacties. Ik vond het echt super om ze iedere keer weer te lezen!
Tot snel allemaal!

Liefs,
Ramona

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Río

IP EFEU

Recente Reisverslagen:

15 Mei 2009

Weer in Nederland

13 Mei 2009

Bijna naar huis :(

11 Mei 2009

Birthday!

08 Mei 2009

Shopping!

07 Mei 2009

Kort bericht
Ramona

Actief sinds 08 April 2009
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 14250

Voorgaande reizen:

20 Juli 2014 - 15 Augustus 2014

Vietnam

04 Mei 2010 - 12 Mei 2010

New York

15 November 2009 - 22 November 2009

Istanbul

26 April 2009 - 14 Mei 2009

IP EFEU

Landen bezocht: