Kort bericht - Reisverslag uit Río, Griekenland van Ramona Brugman - WaarBenJij.nu Kort bericht - Reisverslag uit Río, Griekenland van Ramona Brugman - WaarBenJij.nu

Kort bericht

Door: Ramona

Blijf op de hoogte en volg Ramona

07 Mei 2009 | Griekenland, Río

Kalimera!

Vandaag even een kort berichtje.
Ik heb over 5 minuten les en heb vandaag mijn laptop niet meegebracht, dus kan in de klas geen blog schrijven.

Vanmiddag gaan we lekker skippen en pakken we de bus naar Patras om te winkelen! We gaan samen met Martina en Birgit.

De eerste romance is hier trouwens onstaan gisteren!
Maaike en Luciano gingen 's middags samen zwemmen en dat vonden we al redelijk verdacht.
We hadden samen met Birgit en Martina dus al onze vermoedens. En Martina had net uitgevonden dat Tudor Maaike wel zag zitten.
Ik ging vragen of Maaike en Sofie nog kwamen picknicken en ik klopte aan bij hun kamer. Hoorde ik eerst een zware stem 'yes' roepen, daarna een hogere stem. Ik mocht dus binnenkomen. Stap ik die kamer binnen betrap ik daar Luciano en Maaike lekker knus lepeltje-lepeltje (ons nieuwe woord hiervoor is 'spooning') :P Maargoed, ik was gisteren wel de held van de dag omdat ik ze betrapt had :P
Nouja, vanochtend zat Luciano samen met Maaike en Sofie aan het ontbijt en net onderweg naar school liepen ze innig gearmd. Het moge duidelijk wezen :P
Martina (zo nieuwsgierig als ze is) heeft uiteraard de eerste foto's al stiekem genomen :P
En wij hebben uiteraard met z'n allen medelijden met Tudor...

Ik heb eigenlijk niet zo'n zin om te gaan winkelen, omdat het zulk lekker weer is. Ga liever zwemmen. Maarja we hebben het al een week geleden afgesproken.

Rene en Esa zijn vanmorgen gaan zwemmen, misschien doe ik dat morgenochtend ook wel. Even lekker wakker worden in het koude water! Maargoed, weet niet of ik daar vroeg genoeg mijn bed voor kan uitkomen :P

Dat was het weer, ga maar eens in de klas kijken.

xx
Ramona